دوست خوبم
دوست خوبم

دوست خوبم

شاید زن

امروز دارم میرم مرخصی شاید قسمت شد در مورد زن گرفتن صحبت شد ببینم چه پیش مید .

بچ ه دار شدن

یکی از همکاران بچه دار شده  من هنوز تومادر بچه ماندم

عجب روزگار ی چرایط شرایط جورنمیشه من زن بگیرم خسته شدم خسته

معشوقه

من خمارم ساقیا! پیمانه میخواهد دلم
....... استکان پر کن که می جانانه میخواهددلم
هق هقی امشب گلویم را نوازش میدهد
....... گریه داردچشم هایم" شانه میخواهددلم
شهرزادقصه و لیلای مجنون حرف بود
....... داستان هایی بجز افسانه میخواهددلم
نذر نازت میشوم آغوش واکن زودتر
....... یک بغل معشوقه ی فتانه میخواهددلم

سرما خوردگی

امروز ششمین روز از سرما خوردگی خیلی شدید میگذره امروز یک کم حالم بهتره دیشب ساعت شش خوابیدم تا پنج صبح بالا رفتن سن این مشکلات هم داره مریضی ها بیشتر میشه .

ارزوی سلامتی برای همه دوستان

زلزله

دیروز خیلی حالم بد صبح رفتم امپول زدم و رفتم خوابیدم خیس عرق بودم که زلزله نسبتا شدید امد تا اخر واحد با پا برهنه فرار کردم گفتم کار م تمام شده

خدا رحم کرد واقعا فکرش بکن تو بخوای ازطبقه سوم بیای پایین تا رسیدی پایین زلزله تمام شده