دوست خوبم
دوست خوبم

دوست خوبم

من دلم می خواهد

من دلم می خواهد

ساعتی غرق درونم باشم !!

عاری از عاطفه ها....

تهی از موج و سراب ..

دورتر از رفقا...

خالی از هرچه فراق ...!!

من نه عاشق هستم ;

ونه محتاج نگاهی که بلغزد بر من ...

من دلم تنگ خودم گشته و بس .......

سه چیز در زندگی

سه چیز در زندگی هیچگاه باز نمیگردد:

زمان،کلمات و موقعیت ها

سه چیز در زندگی هیچگاه نباید از دست بروند:

آرامش،امید و صداقت

سه چیز در زندگی هیچگاه قطعی نیست:

رویاها،موفقیت و شانس

سه چیز در زندگی از با ارزشترینها هستند:

عشق ،اعتمادبنفس و دوستان

و این راز موفقیت در زندگیست اگر بدانیم و در نظر داشته باشیم

به سلامتی اونایی که این روزاشون به تظاهر می گذره!

تظاهر به بی تفاوتی...

تظاهر به بی خیالی...

تظاهر به شادی...

به اینکه دیگه چیزی مهم نیست...

به اینکه گور بابای دنیا...

به اینکه از ما که گذشت...

ولی فقط خودشون میدونن که چقدر این روزا سخت میگذره!


این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.