دوست خوبم
دوست خوبم

دوست خوبم

تعطیلات عید

امسال تعطیلات عید برنامه ریزی خاصی برای تفریح ندارم فقط مثل سالها دیگه میگذره فقط گذران عمر

بلاک کردن من در اینستاگرام توسط دوست دختر

چند وقت پیش با یک دختر تو اینستاگرام اشنا شدم بعد از دو روز میگفت پدرم برام شارژ نمیخره برام شارژ بفرست من هم 5 تومان فرستادم چند لحظه بعد من بلاک کرد

همین جا میخوام بهش بگم اون 5 تومان حرامت باشه .

راستی اصلا هم نفهمیدم پسر یاد دختر . خودش که گفت دخترم  ولی حس میکنم پسر بود

اینستاگرا م

سلام

امروز هم داره میگذره اتفاق خاصی نیفتاده فقط اوقات بیکاری تو اینستاگرام هستم جالب این تما م کانالالهای عروس عضو هستم خیلی جالب

میخوام زیبا ترین لباس انتخاب کنم برای خانم اینده


سفر

اقا چه روزهایی داشتم تو راه ماندم جاده ساوه به تهران بود نزدیک 10 ساعت تو راه ماندم .

قبلش بسمت تهران هم تو سرویس ده توامن دادم به یک زن که پولش خرد بکنه بردش دیگه پس نداد من هم خجالت کشید م بهش بگم پول پس بده .