دوست خوبم
دوست خوبم

دوست خوبم

سال 97

امسال هم داره تمام میشه تو این سال تصمیم های زیادداشتم ولی تقریبابه هیچ کدام نرسیدم اولین تصمیم این بود که زن بگیرم که نشد دومین خانه میخواستم بخرم که یکدفعه همه چه رفت بالا سومین کار بهتری بود که این هم امسال نشد . کارهایی مهمی که انجام دادم هم دندانهام درست کردم عروسی خواهرم بود که رفتم و .. دیگه کار خاصی نکردم تاببینم سال دیگه چه میشه .کاش کاش یک کم قیمت بیاد پایین خانه بخرم کاش یک زن خوشگل گیرم بیاد کاش کار خوبی گیرم بیاد و....

همکار گرامی

امروز شنیدم یکی از بهترین همکاران و دوستان از شرکت رفته خیلی ناراحت شدم از رفتنش ولی بازم ارزو میکنم که جای خوبی رفته باشد / موفق باشید همکار و دوست عزیزم .

این دل لامصب هم به هر که عادت میکنه طرف سریع میره اون از صبا خانم و خیلی خانم ها دیگه که باهم دوست بودیم  و این هم از همکار .

دیگه دل ما هم همین شده  

دندان درد

سلام هفته پیش رفتم دندان پزشکی دندان عصب کشی کردم از اون روز خیلی درد دارم حالا فردا نوبت دارم برم واسه تکمیل دندان . شانس ما دکتر هم سیر شده باید به خواهش و تمنا ازش وقت بگیری می‌گفت زن و بچش کانادا هستند خودش نم میخواد بره تفریح اونوقت ما ببین فقط زیستن میکنیم .بگذریم اینجا هم برف آمده من هم رفتم یک سر زدم روستا بد نبود

خاطره

یادم سال اول راهنمایی رفتم تازه از روستا آمده بودم شهر زنگ ورزش معلم ورزش می‌گفت باید حتما لباس ورزشی بیارید من هم پول نداشتم بخرم یک بار مرحوم پدرم آمده بودن و با هم رفتیم شلوار. بخریم بنده خدا بلد نبود آخه تا حالا  نخریده بود بعد از کلی گشتن رفت یک شلوار خواب خریده بود بجا شلوار ورزشی من هم تو مغازه نپوشیدم وقتی آمدم خونه دیدم این خیلی باریک من هم دیگه پس ندادم یک بار باهاش رفتم مدرسه بچه ها مسخرم کردن من هم دیگه نبردم همین باعث شد اون ثلث ورزش نه بشم