دوست خوبم
دوست خوبم

دوست خوبم

وحشتناک

دیشب ساعت 7 خوابیدم ساعت 11 بیدارشدم بعدش خوابم نبرد تا ساعت 1 خوابم برد تو خواب بودم احساس کردم یکی در اتاق زد بهش گفتم کی هر کاری کردم نتوانستم ازخواب بیداربشم بعدش احساس کردم دارم با انگشت به پشت گردنم میزنه داشتم سکته میکردم تا بیدار شدم کسی نبود هر چه نگاه کردم صدا در هم نیامد الان سه بار انجور میشم

نظرات 6 + ارسال نظر
ad سه‌شنبه 23 آذر 1395 ساعت 11:22

اینجا در مورد انواع مزاجها بخونید:
http://lifestyle.timclinic.ir/mezaj-ha.html

نسخه هم یه سری پرهیزهای غذایی و دمنوشهای گیاهی و... بود.

خیلی ممنون / شما در مورد پرهیز غذایی چربی هم اطلاعات دارین ؟ دقیقا خیلی از این موارد در مورد من درست . مثلا پرمویی/ ولی چهره من سیاه نیست من سفیدم

ad سه‌شنبه 23 آذر 1395 ساعت 08:32

سلام. منم چند سال پیش تجربه مشابه شما داشتم . واقعا ترسناک بود. بعد یه مدت برای یه موضوع دیگه رفتم پیش یه پزشک گیاهی و صحبتی پیش اومد که اون جریانات رو تعریف کردم. گفت مزاجت سودایی هست و وقتی سودا زیاد بشه این جور توهمها پیش میاد. از وقتی به نسخه ش عمل می کنم دیگه خوب شدم.

سلام یعنی چه مزاجت سودا؟ نسخه چه بود؟

یه دوستدار چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 07:51

آقا مجتبی سلام
خوبی؟خوشی؟
امیدوارم همیشه سرحال باشی پسر خوب
این زن زیبا که همیشه توی وبلاگش نظر میگذاری
بنظرم خانم خوبیست و احتمالا ایشان هم به شما
نظر مثبت دارد و تا حالا که مادرش و رضا با ازدواج او و ویکتور رضایت نداده اند،اگر به او عشق داری
پیشنهاد آشنایی و در آخر سر هم به او پیشنهاد ازدواج
بده شاید خدا خواست و جور شد و دو تایی تان از تنهایی
در آمدین.

سلام اون خیلی پولداره بنظرشما من با وضع مالی نامناسب و شغل نامناسب به من جواب مثبت میده ؟من سنم رفته بدون در نظر گرفتن شرایط سخت پیشنهاد بدم

مینا شنبه 13 آذر 1395 ساعت 20:22

احتمالن فشارت میفته یا قندت. یه چک آپ کلی بدی بد نیست.
وبلاگ خوبی داری. اون پستت راجع به طلاق خانمی که پاش کوتاهتر بود، خیلی تاثیر گذار بود. مرسی به هر حال

ممنون سه بار این اتفاق برام افتاده / از شما هم ممنون به وبلاگ سر زدین

نیلوفر جمعه 5 آذر 1395 ساعت 20:18 http://banooo.gq/

سلامی به شیرینی دلتون، روزتون پر از رنگهاى قشنگ، پر از خبرهاى خوب، سرشار از انرژى مثبت و یه عالمه لبخند خیلی خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین
56185

سلام ممنون صبح شما هم بخیر و شادی / باشه چشم حتما به شما سر میزنم

اذر جمعه 5 آذر 1395 ساعت 14:51 http://azar1394.blogfa.com

یا خدا
زیاد بسم ا... بگو

وحشتناک بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.