دوست خوبم
دوست خوبم

دوست خوبم

روزه


باسلام و درود

امروز روز اول که روز ه گرفتم خیلی سخت همین الان یک جوری کسل و گرسنه هستم .

یک چیز دیگه هنوز هم زن نگرفتم فعلا خبری نیست دو دل هستم نمیدانم چکار کنم

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 15:44

سلام خوبی مجتبی جان؟امیدوارم همراه وهمدل خوبی پیداکنی.چراازمامان وآبجی کمک نمیگیری؟شایدموردای خوبی واست سراغ داشته باشن.یه سخت نگیری بازم میتونی یه مینای دیگه پیداکنی

سلام مینا خانم ممنون / سراغ ندارن یعنی کسی که به من بخوره سراغ ندارن . کم کم دارم بیخیال میشم

پریسا شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 15:18 http://roga2.blog.ir

انشاالله به زودی زود تیتر بزنی و خبر ازدواجت رو بدی.

چه بگم اینقدر گفتم انشالله دیگه خسته شدم

مینا جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 21:47

سلام.وبلاگ ندارم.گاهی وبلاگهایی رومیخونم.راستش حوصله مدیریت وبلاگ روندارم.تووب خودتم خبرواعلام کنی متوجه میشم.ایشالاهرچی خیره سرراحت بیاد.دو دل نباش یه علی بگو زندگیتوبساز.خونه ای پرازعشق.امید.پرازنورخداکه ازتمام روزنه هاش میتابه تازندگیتوطلایی کنه.

ممنونم یک کم سخت. اتفاقا یکی بود هم اسم شما دوستش داشتم که نشد .

مینا چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 18:15

سلام.نمازوزوه قبول.ایشالا عیدفطرخبرنامرزدتوبهمون بدی

سلام ادرس وبلاگ ندادین بهتان خبر بدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.