دوست خوبم
دوست خوبم

دوست خوبم

زلزله

نظرات 2 + ارسال نظر
Nahid یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 12:54 http://rooznegareman.blogsky.com

الهی بمیرم برای همه داغدیده های مظلوم غرب کشور.
ایشالا خدا خودش بهشون صبر بده و به ما هم توانایی و سعور موندن درکنارشون تا آخر.

خیلی ممنون سلامت باشید.

ثریا جمعه 26 آبان 1396 ساعت 23:00

سلام خدمت شما همشهری خوبم.من هم کردم اهل ایلام هستم.من وبلاگ شمارو میخونم این اولین نظر من هستش.البته تو این شرایط زلزله کرمانشاه خیلی غمگینم خیلی برای برادران و خواهرا ومادران داغدیده ناراحتم قلبم به درد میاد.از اشنایی با شما خوشبختم. خدا به همه به خوانوادها ی مصیبت زده صبر جمیل بده.در اخر به شما این مصیبت وتسلیت میگم.با تشکر ازشما.

سلام واقعا خیلی غمگین خیلی ها خانوادگی از بین رفتن دردناک / ممنون شما لطف دارید . ارزوی سلامتی برای خودت و خانواده دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.