دوست خوبم
دوست خوبم

دوست خوبم

گوشی جدید و .ادامه زندگی

اولین پست با نام خدا بابگوشی جدید که یک گوشی مدل شیاومی ازسایت سایمان دیجیتال  با قیمت سه ونیم خریدم . انشالله که خبرها خوبی بشنوم باهاش.   روز پیش صحبت کردم قرار شد زمین بفروشم اپارتمان بخرم . البته خودم میدانم ارزش زمین بهتر از اپارتمان ولی چاره ای نیست اپارتمان خوبی که داره این حداقل ماهی. یک تیکه از جهاز بخرم شاید خدا خواست و زن گرفتم  حداقل اون موقع هزینه هام کمتر باشه .امروز رفتم قیمت کردم اپارتمان گفت پانصد و پنجاه و زمین هم 250 حالا بازم تردید دارم خدا خودش کمک کنه تصمیم خوبی بگیرم .
نظرات 3 + ارسال نظر
بیمه عمر پاسارگاد سه‌شنبه 5 آذر 1398 ساعت 23:56

اهان
خب فروش زمین نمیشه گزینه آخر باشه؟
زن بگیری و انوقت تو خونه تنها باشین؟

اول خونه بخرم بهتره

بیمه عمر پاسارگاد سه‌شنبه 5 آذر 1398 ساعت 06:40

گوشی جدید مبارک
یه واحد آپارتمان؟
کارتون به طور ثابت تو شهر تهرانه؟
اگه کارتون طوری هست که میتونید در شهر دیگه ای هم این کار ادامه بدید بهتره یه خونه حیاط دار و ویلایی بخرید تا یه واحد آپارتمان
زندگی اپارتمان نشینی قاعده و قانون خودش داره و بهرحال سختی ها و محدودیت ها
چرا زمین رو تبدیل به خونه نمیکنین؟ منظورم بسازینش

تهران نیستم.اخه من مجبورم جای دیگه کار کنم بخاطر همین مجبورم زن گرفتم تو خونه تنها باشم

بهار سه‌شنبه 5 آذر 1398 ساعت 00:52 https://baharswritin.blogsky.com

من تاحالا از سایمان دیجیتال خرید نکردم، تجربه خوبی بود؟

سلام اره عالی بود .یک خانم قبلش تماس گرفت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.