دوست خوبم
دوست خوبم

دوست خوبم

ازدواج اینترنتی

دو ماه پیش تو یکی از پیچ های ارایشی شهر خودمان بصورت اتفاقی با دختری اشنا شدم بعد از چند وقت با هم خیلی خوب شدم خدایی دختره هم بسیاز زیبا بود بعد ازش سنش تصمیم گرفتم باهاش ازدواج کنم بعد سنش ازش پرسیدم 38 سال داشت که سه سال ازمن بزرگتر بود چند روز باهاش کات کردم بعدش مجدد کل اطلاعات و.. گرفتم به خانواده گفتم هیچکی راضی نبود گفتن سنش زیاد من هم دیگه هیچی بهش نگفتم تو همون لحظه قطع ارتباط کردم .

این هم بگم من مستقیم ندیدمش فقط عکس برا م فرستاد.

نظرات 5 + ارسال نظر
عمه خانم شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 18:02 https://amehkhanoom.blogsky.com

ببخشید میخندم، اما مگه 20 سال قبل؟ علم پبکیشرفت کرده هامثلا خارجی ها که اکثرن توسن بالا ازدواج میکنن و بچه دار میشن، مشکل دارن بچه هاشون؟؟؟

خارجی با ایرانی مقایسه نکن /خیلی مسایل هست نمیشه گفت

دل سوختگان جمعه 20 فروردین 1400 ساعت 14:43 https://parvazabde2000.blogsky.com/

از واقعیت تا مجاز.!
گاهی دنیای واقعی چنان سخت میشه که آدمی رو مجبور به فاصله گیری میکنه.!! اون وقت دنیای مجازی پا پیش میزاره که شرایط خاص خودشو داره. خیلی سخت میشه از روی عکس و یک رابطه مجازی دنیایی واقعی و زندگی حقیقی ساخت. بنظرم شروع یک رابطه میتونه از طُرق مختلف باشه اما ادامه و هر تصمیمی فقط باید واقعی و در چهارچوب درست رفتارها باشه.

شاد و سلامت باشید

دقیقا حرف شما متین /

نوا جمعه 20 فروردین 1400 ساعت 12:16

سلام بیا دوست خودم بهت معرفی کنم. خونه شون پارسیان هه اما خودش الان شیراز ههه. خیلی ماه هه و خوشگل هه

چند سالش؟نزدیک هستیم بهم پس

رهگذر جمعه 20 فروردین 1400 ساعت 08:46

:گل
زن ۷ سال باید ککوچکتر باشد

خوب میگردم فعلا که نیست

عمه خانم جمعه 20 فروردین 1400 ساعت 07:51 https://amehkhanoom.blogsky.com

حالا بزرگتر بودن چه اشکالی داره؟ اونم با جامعه امروز که همه خانمها چهرشون 18سالس؟

گفتن برای بچه دار شدن مشکل ساز میشه / خدایی چهرش خوب بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.