دوست خوبم
دوست خوبم

دوست خوبم

ازدواج

چند روز پیش دادشم زنگ زد گفت دیگه بدون هیچ حرفی ما خواستگاری برات انجام میدیم تمام میشه واقعیت چند تا مشکل هست یکی از خوب دختر که من میخواستم این مشخصات ندارد .............دوم اینکه اگر زن بگیرم دیگه پول که جمع کردم هزینه میشه و نمیشه خونه بخرم.سوم اینکه اوضاع کار بالاخره این چند وقت باید یک فکری برای کارم بکنم ....

در کل زندگی  و فکر کردن به اینده ترسناک شده

نظرات 2 + ارسال نظر
مارال چهارشنبه 30 تیر 1400 ساعت 04:48 http://mypersonalnotes.blogsky.com/

من عقیده دارم مهمترین مساله در ازدواج پیدا کردن آدم مناسب هست نه سن و نه شرایط مالی و کاری . به عنوان کسی که خیلی ازت بزرگتره توصیه میکنم تلاش برای ساختن زندگی بهتر رو متوقف نکن اما برای پیدا کردن آدم مناسب هم انرژی بگذار

رهگذر پنج‌شنبه 17 تیر 1400 ساعت 08:07

فکر کنم نباید الان زن بگیری.پولات رو جمع کن و بعدش هم خودت زن‌بگیر داداشت برات نگیره. زن گرفتن یه کاری نیست که خانواده برات انجام بدن تو باید کسی رو دوست داشته باشی و بهش متعهد بشی.پیشنهادهای خانواده رو در نظر بگیر ولی خودت اقدام کن اگه هم الان زن‌ بگیری میشه بعدا هم خونه بگیری هزینه اضافی برای ازدواج نکن با کسی که منطقی به ازدواج فکر کنه ازدواج کن
وقتی دو دل هستی خواستگاری نرو به خدا دخترا گناه دارن تو این خواستگاریها اذیت میشن

سلام رهگذر جان اخه سنم رفته بالا یک کم میترسم بعدش دیگه زن گیرم نیاد .
حرفت قبول دارم بنظرم نباید پیشنهاد داد بعدش منصرف شد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.